Házirend és szalon etikett 

Jelen Házirend - Etikett betartása kötelező minden üzletemben tartózkodó személyre nézve. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégem automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

1.) Időpont egyeztetés:

A szolgáltatások igénybevételéhez előre történő bejelentkezés szükséges, amire munkaidőben telefonon, vagy az online foglalási rendszeremben van lehetőség a nap bármely szakaszában. Kérem, részesítsétek előnyben az online foglalási rendszeremet!

2.) Érkezz időben:

Szolgáltatásaim igénybevételéhez célszerű 5-10 perccel a kezelés megkezdése előtt érkezni (átöltözés, papucs átvétele, stb.). Kérek mindenkit, hogy mindig érkezzen időben vagy néhány perccel hamarabb, hogy rá tudjon hangolódni a kozmetikai kezelésre. Késés esetén a késési idővel csökken a kezelési idő, a többi vendég időpontjának betartása érdekében. A kezelés időpontja a szolgáltatás kezdési időpontját jelenti. Minden kezelésnek előre meghatározott időkerete van és egymás után következnek a vendégek. Így nincs lehetőség a csúszás behozására. Amennyiben már látható a késés lehetősége, akkor kérek mindenkit, hogy mihamarabb jelezze felém. Ha túl nagy a késés és az a következő Vendég időpontját befolyásolná, abban az esetben nem tudom elvégezni a szolgáltatást.

3.) A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:

- díjmentesen lemondható vagy áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt minimum 48 órával történik;

- amennyiben Vendégem egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 24 óra van hátra vagy egyáltalán semmilyen módon nem hozza tudomásomra a lemondását és nem is jelenik meg, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot fenntartottam, azt kis valószínűséggel tudom más vendég számára felhasználni. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%-a. Amennyiben nem mondtad le a kezelést és nem is jelentél meg, úgy egy következő időpontra csak  az új befoglalt kezelés díjának előre utalásával vagy személyes fizetésével tudom az időpontot véglegesíteni! Amennyiben vendégem nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonom szolgáltatásait;

- a lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése telefonon vagy SMS-en keresztül tehető meg, illetve az online időpontfoglaló rendszeren egy kattintással lemondható, ha az 48 órán belül esedékes;

- amennyiben betegségből adódóan kell lemondani az időpontot, eltekintek a felártól évi egy alkalommal.

4.) Betegség esetén halasszunk!

A szépségszalon kizárólag EGÉSZSÉGES vendégek számára látogatható. Betegség esetén telefonáljon mindenki és a legnagyobb rugalmassággal igyekszem a várható gyógyulás idejére időpontot találni. Teljes felelősségünk tudatában, kérek mindenkit, hogy vigyázzunk egymásra!

  1. Felhívom kedves Vendégeim figyelmét, hogy üzletemben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezek. Áraim nem alkuképesek és Forintban, bruttóban értendőek 0%-os ÁFA-t tartalmaz, alanyi mentesség okán. Az árak változásának jogát fenntartom.
  2. Üzletem sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. 


5.)

  1. Több szolgáltatásunknál is lehetséges bérlet vásárlása. Pontosan meghatározzuk a hozzá tartozó alkalmat, határidőt és ennek függvényében a kedvezményes árat is. Amennyiben nem sikerült felhasználni az összes alkalmat a meghatározott határidőn belül, akkor a fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek. A fennmaradó, be nem váltott alkalmak másra nem cserélhetőek, pénzt vissza nem térítünk. A bérletek első alkalommal, egy összegben kerülnek kifizetésre.
  2. Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától 3 hónapig érvényes. Az ajándékutalványok nem visszaválthatók, nem cserélhetők. Csak személyesen vehető át.
  3. Amennyiben - akár gondatlan, akár szándékos - károkozás történik, a kozmetika berendezésében , az okozott kárt az okozója vagy annak törvényes képviselője köteles megtéríteni. A Kozmetika egész területén tilos olyan tevékenység folytatása, amely jogszabályba ütközik, a jóérzést, vagy a közerkölcsöt sérti, vagy alkalmas arra, hogy az emberekben félelmet, megbotránkozást keltsen. A vendégek kötelesek tiszteletben tartani a Kozmetikában dolgozók méltóságát, személyiségi jogait.

Vendégeink a Kozmetika területére csak saját felelősségükre hozhatják be vagyon-, és értéktárgyaikat. A szalon területére bevitt tárgyak megőrzéséért és a tárgyakban keletkező bármilyen kárért felelősséget nem vállalunk. A talált tárgyakat a Ptk. 5:59. § (4) bekezdésének megfelelően legfeljebb 3 hónapig őrizzük meg.

A Kozmetika területén minden Vendégre kötelező érvényű a rend és a tisztaság betartása.

  1. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

Tiszteljük és becsüljük meg egymást! Kellemes szépülést és kikapcsolódást kívánok!